Tvorba webových stránek – E-shopy – SEO – PPC kampaně – Google nástroje
Zvyšujeme návštěvnost vašich stávajících projektů
Nabízíme audity Vašich stávajících kampaní
Reklama Morava
Responzivní design znamená přívětivé zobrazení vašich webových stránek na mobilních telefonech či tabletech. Cílem responzivního zpracování je totiž to, aby bylo pro uživatele co možná nejpřehlednější a nemělo vysoké nároky na načtení projektu.
Respozivní zobrazení webu je v dnešní době samozřejmostí. Chytré mobilní telefony či tablety využívá stále více lidí k hledání na internetu. Některé weby zákazníci navštěvují z více jak ze 70% pomocí mobilních telefonů ať už na cestách, doma či v práci.
Mnoho tvůrců webových stránek kóduje stránky vlastním způsobem, nebo využívá svůj redakční systém, kde jste následně nuceni s každou úpravou webu, či změny cen, textů i s doplněním obrázků kontaktovat právě tohoto tvůrce webu.
S redakčním systémem WordPress, který je kompletně v češtině, si tyto úpravy můžete na svých webových stránkách upravovat sami, jednodušše a zcela Zdarma!
SEO pro nás znamená vytváření a úprava webových stránek tak, aby byly vhodné pro automatické zpracování ve vyhledávačích. Dobře zpracované SEO v dnešní době považujeme za nedílnou součást internetového projektu. Dobře provedená optimalizace Vám do budoucna ušetří mnoho peněz.
Nejprve je třeba zmapovat obor vašeho podnikání či zaměření, včetně vaší konkurece na trhu.
Je třeba se vcítit do potenciálního zákazníka a přizpůsobit se požadavkům ve vyhledávání.
Používáme moderní trendy, mapování trhu a hlavně máme zkušenosti
“Bez kvalitního vyhledávání jsou Vaše stránky pouze vizitkou” – Roman Ludin WebDevelopment
Mnozí zákazníci si myslí, že cílem úspěšných webových stránek je kontaktování či objednávka služeb či zboží. Ano, primárně je tomu sice tak, ale webové prezentace a e-shopy, které tvoříme mají i další cíle:
Firemní identita – zákazník, ikdyž nevyužije služeb webu, pamatuje si ho
Propojení se sociálními sítěmi – sdílení mezi uživateli
Sdělení – webové prezentace musí zákazníkovi něco sdělit, informace, které si z Vašeho webu “odnese” s sebou
Statistika – díky statistice víte, na jaké produkty či služby se zákazník orientoval, odkud přišel (seznam či google…) z jakého zařízení (PC, mobil, tablet). Zpětná vazba pomocí statistik tvoří nedílnou součást webové prezentace – Kompletní analýza dle google AdWords
Zajímá nás zpětná Vazba jak se konktrétní kampaň promítla ve vašem reálném zisku. Mnozí tvůrci kampaní (troufáme si říci, že většina) vám sice reklamní kampaně na Googlu či Seznamu “spustí”, ale to je vše. Naše zákazníky především zajímá, nejen kolik potencionálních zákazníků mu kampaň přinesla, ale hlavně to, jestli je konktrétní kampaň výdělěčná a v jakém poměru investice – obrat – čistý zisk! – proto tvoříme statistiky z kampaní, které vedou k minimalizaci nákladů a zvýšení efektivity.
Nejdůležitější na PPC kampaních je zpětná vazba. Známe spousty firem, co platí různou reklamu na internetu: kampaně – seznam, google, facebook apod…, různé zápisy do katalogů, firemních rejstřících. Většinou, pokud už klient platí tyto různorodé “reklamní” kampaně tak se bojí přestat platit, některou znich, protože se obává poklesu zákazníků. My vám zmapujeme stávající propagaci a doporučíme efektivní řešení.
Google také nabízí pro majitelé webů – webmastery, velmi užitečné nástroje, které zvyšují podíl ve vyhledávači, nebo získávají podrobné statistiky. Takové nastavení google nástrojů či aplikací vyžaduje znalost v této oblasti. Našim zákazníkům nabízíme jak tvorbu kampaní, tak analytické nástroje, co dnešní vyhledávače nabízí.
Nedílnou součástí je správné a úplné nastavení Vaší firmy a vaší prezentace právě na Google a Seznam.
Google WebmasterTools, Google mapy, Google Firmy, Google +, GoogleAnalytics a GoogleAdWords jsou základní nástoje, se kterými Vám pomůžeme.
V dnešní době je spousta firem, kteří Vám vytvoří webové stránky či e-shop. Jsou to sdudenti, kteří si chtějí přivydělat, různé firmy, kteří lákají na nejlevnější ceny apod. Je třeba si uvědomit, co od Vaší prezentace na internetu očekáváte. My se konkurece nebojíme, naopak jí vítáme. Víme totiž, kdo jsou naši zákazníci.