Proč zákazníkovi odeslat dopis místo E-mailu?

V dnešní době spousta firem řeší jak nejlépe, efektivně a hlavně za kolik osloví nového, či stávajícího zákazníka.

Jednou z nejefektivnějších reklam je právě odeslání dopisu. Odeslání dopisu má několik výhod vůči ostatním typům oslovením.

U odeslání dopisu, máte téměř jistotu, že bude přečten. Zákazník který obdrží dopis, si dopis rozbaluje ve volné chvíli – má tedy čas si pročíst obsah sdělení. Pokud zákazníkovy odešlete e-mail, dle statistik si reklamní e-mail otevře 15% příjemců – ale obsahu e-mailu nebo kliknutím na odkaz se věnuje přibližně 2% příjemců. Tudíž ze 100 odeslaných e-mailů si 98 zákazníků vaši nabídku ani nepřečte.

 

Námi vytvořená reklamní dopisová kampaň se mezi ostatními neztratí!

Pomužeme Vám s vaší firemní reklamní korespondencí.

Nabízíme dvě varianty firemní reklamní korespondence
  • Zpracování dopisu z vaší aktuální databáze Vašich zákazníků
  • Zpracování reklamního sdělení dle okruhu vašeho zaměření – adresy zajištujeme z databáze firem
Návrh, Tisk, Kompletace, Odeslání a Vyhodnocení kampaně zajištujeme na míru zákazníka.

Proč právě dopisovou kampaň?

  • Konktrétní cílení na zákazníka – máte jistotu, že Vaše sdělení si zákazník přečte
  • Konkurence, která používá stejný typ oslovení je minimální (oproti e-mailu či PPC kampani)
  • Účinnost – účinnost je dle našich měření až 30krát vyšší než u placené reklamy (google, seznam)
  • Vyhodnocení kampaně vám zajistíme (víte kolik zákazníků Vám reklama přinese)
  • Ještě učinnější pokud se jedná o databázi Vašich zákazníků

Čísla a fakta

  • Odeslání dopisu (Česká pošta) – neboli pouze dopisní známka činí – 16Kč
  • Tisk plnobarevného dopisu /voucheru/ – 3Kč
  • Zabalení a kompletace + tisk adresy – stylizace na míru zákazníka vč. oslovení – 5Kč

My Vám nabízíme odeslání reklamního dopisu na míru, včetně grafického zpracování, tisku, zabalení a kompletace za 13Kč / ks